/Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen2018-12-28T20:01:23+02:00

VEELGESTELDE VRAGEN

­

Hebt u een vraag? Misschien vindt u hier wat u zoekt

WAAROM ZIJN ONZE PRODUCTEN ZO VOORDELIG?2018-10-14T17:47:49+02:00

Dankzij onze jarenlange samenwerking met verschillende telecombedrijven hebben we een groot netwerk waardoor we toestellen van hoge kwaliteit aan voordelige prijzen kunnen inkopen. Bovendien importeren we rechtstreeks van de bron zonder tussenpersonen. Dit prijsvoordeel schenken we aan onze klanten.

GARANTIE OP AANKOOP?2019-03-24T15:12:51+02:00

Op al de toestellen die u bij ons aankoopt, geniet u van 24 maanden garantie. Lees meer hierover in onze garantievoorwaarden >>>

WAT HOUDT RECHT OP RETOUR IN?2019-03-24T15:13:41+02:00

Op al de online aankopen die u als particulier bij ons doet, krijgt u 14 dagen bedenktijd om uw aankoop te retourneren.
U hoeft hier geen redenen voor op te geven. Uiteraard moeten de goederen zich in dezelfde staat bevinden als u deze ontvangen hebt. Zie herroeping/retourneren >>>

OP WELK MANIER KAN IK BETALEN?2018-12-28T20:03:51+02:00
ZIJN ER VERZENDKOSTEN?2018-09-25T08:49:45+02:00

Er zijn geen verzendkosten. Wij sturen uw bestelling gratis op in de Benelux.

KAN IK DE TOESTELLEN BEKIJKEN?2019-02-27T10:55:50+02:00

We hebben een Premium verkooppunt waar u indien gewenst de toestellen kunt bekijken.
Het adres van ons verkooppunt is gelegen te Hogenakkerhoekstraat 15, 9150 Kruibeke.
De openingsuren van de winkel zijn:
Ma-do van 09u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 17u30
Vrijdag van 09u00-12u00 en van 12u30-17u00
Zaterdag van 11u00 – 16u00
Telefoon: 03.296 77 16

WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?2019-03-24T15:15:15+02:00

Als de bestelling en betaling voor 21u00 gebeurt op een werkdag, wordt het pakket de volgende werkdag gratis geleverd.
U ontvangt ook een track en trace code waarmee u het pakket kan volgen.

HOE PLAATS JE EEN BESTELLING?2018-10-15T19:06:53+02:00

Stap 1
Via de homepagina kiest u het product dat u zou willen aanschaffen.
Vervolgens selecteert u het model, de kleur en de gewenste opslagcapaciteit.
Na de selectie plaatst u het gekozen product in het winkelmandje.

Stap 2
Ga door naar afrekenen en vul de gevraagde gegevens in. Kies de gewenste betaalmethode en bevestig uw bestelling.
Pas nadat de betaling bevestigd is, zal de bestelling definitief zijn en zal deze worden verzonden.

HOE VINDT DE LEVERING PLAATS?2019-03-22T15:01:57+02:00

Nadat u uw bestelling geplaatst heeft zal u van ons een ontvangstbevestiging krijgen via mail.

Indien uw bestelling voor 21u plaatste op een werkdag, zal u deze de volgende werkdag nog ontvangen op het door u gekozen adres.

De levering geven wij in de zorgvuldige handen van GLS. Moest u toch hinder ondervinden, gelieve dan contact met ons op te nemen.

MIJN KLACHT WORDT NIET BEHANDELD DOOR PREOWNED2019-05-07T13:05:23+02:00

Heeft u een probleem met uw toestel of uw bestelling? Dan kan u altijd best de volgende stappen ondernemen:

Heeft u een andere klacht over Preowned, dan kan u nog steeds terecht bij deze diensten: